Alternativ till SLP?

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
Jahapp, som skoternovis undrar jag om det finns något alternativ till SLP's produkter, typ pipor?
 

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
Snubbarna på SLP verkade inte så sugna på att sälja något till mig :)

Skulle man köpa från staterna skulle man spara minst 1500 pix om man slipper tull & moms.

Frågade om de kunde skicka kvittot i ett separat kuvert och sade att jag kan betala de ökade omkostnaderna.
Vetifan om han vaknat på fel sida av sängen men han tyckte att jag sörsökte muta dem till att göra något olagligt och att jag förolämpade dem... Första firman jag stötrer på som ställer sig på tvären för något sådant :) mysko.
 

rydde

Välkänd medlem
1 jan 2000
425
5
18
47
Luleå
Snubbarna på SLP verkade inte så sugna på att sälja något till mig :)
Skulle man köpa från staterna skulle man spara minst 1500 pix om man slipper tull & moms.
Frågade om de kunde skicka kvittot i ett separat kuvert och sade att jag kan betala de ökade omkostnaderna.
Vetifan om han vaknat på fel sida av sängen men han tyckte att jag sörsökte muta dem till att göra något olagligt och att jag förolämpade dem... Första firman jag stötrer på som ställer sig på tvären för något sådant :) mysko.
Hahaha, denna läsning gjorde min morgon! Ett annat sätt att se det på är ju att dom agerar seriöst, dvs det är första firman som agerar rätt... :)
 

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
Hahaha, denna läsning gjorde min morgon! Ett annat sätt att se det på är ju att dom agerar seriöst, dvs det är första firman som agerar rätt... :)
Förvisso, men jag har stött på otaliga webshops som har 'Free gift wrapping' som service där man bara anger en annan leveransadress.