Övre bärhjul till PPS boggie

Speedfreak

Medlem
26 feb 2006
6
0
1
Gävle
Skulle vilja ha tag på övre bärhjul till en PPS boggie. ( YD: 101.6mm)
(Lynx Rave 600RE -07)
Anledningen: Förra ägaren har i sitt mekande och hempulande glömt att sätta dit centreringsbussningen på vänster hjul. Resultat: hjulet har hamnat på sne och har nog inte snurrat på ett bra tag, så mattan har filat ner det lite snyggt.
Och givetvis lär jag ju ha den där aluminiumbussningen också.
Finns det nån bra internetleverantör som man kan beställa hem ifrån?
 

Fiat500

Banned
9 nov 2009
104
0
6
Östersund
Skulle vilja ha tag på övre bärhjul till en PPS boggie. ( YD: 101.6mm)
(Lynx Rave 600RE -07)
Anledningen: Förra ägaren har i sitt mekande och hempulande glömt att sätta dit centreringsbussningen på vänster hjul. Resultat: hjulet har hamnat på sne och har nog inte snurrat på ett bra tag, så mattan har filat ner det lite snyggt.
Och givetvis lär jag ju ha den där aluminiumbussningen också.
Finns det nån bra internetleverantör som man kan beställa hem ifrån?
asså inget illa menat, men allt det du frågar om finns ju hos närmaste LYNX handlare :hmmmm2:
du gör det nog lite krångligare än det behöver vara
varför börja betala postens avgifter osv för någon så enstaka del osv

börja med att kolla artikel nummer osv på denna sida :
http://epc.brp.com/login.aspx?ReturnUrl=/default.aspx?brands=lynx&lang=E&brands=lynx&lang=E
 

Speedfreak

Medlem
26 feb 2006
6
0
1
Gävle
asså inget illa menat, men allt det du frågar om finns ju hos närmaste LYNX handlare :hmmmm2:
du gör det nog lite krångligare än det behöver vara
varför börja betala postens avgifter osv för någon så enstaka del osv

börja med att kolla artikel nummer osv på denna sida :
http://epc.brp.com/login.aspx?ReturnUrl=/default.aspx?brands=lynx&lang=E&brands=lynx&lang=E

Jo jag vet, men jag tänkte att det vore lite enklare för mig som inte har bil, att beställa hem och hämta ut det på postens utlämning 400 meter från mig istället för att beställa och sen behöva åka och hämta ut grejerna på Årsunda bil och motor som är närmaste återförsäljare så vitt jag vet, (8 mil tur och retur).
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Har tappat mitt vänstra! Men tänkte köra en nödlösning och sätta de små boggiehjulen dit upp istället. De är ca 10mm större i diameter. Men en 51mm matta går ju i re utan modifikation så borde ju funka.. Är ju just där bak som mattan höjs upp också.

Vad tror ni om det?