Lynx Rave 800 H.O Problem

raven23

Medlem
8 jan 2010
18
0
1
Jag och min sambo jens va ute sista tur i fjol på en 5 mils tur. Och naturligtvis så havirerade skotern totalt (min vanliga tur). Och jag började plocka ur motorn med min sambos hjälp. Kvällen efter så va jag med i en trafik olycka och min kille hittade någon annan tjej tät efter så hela sommarn vart totalförstörd. Nu till problemet jag och min bror har inte en aníng hur allting satt alla jävla kontakter och vakum slangar. har frågat lite överallt om hjläp men dåligt med gensvar. Vore otroligt tacksam om någon eller några skulle vilja hjälpa mig/oss att få tag på bilder på motorn. Så att man kan se hur alla slangar och kontakter till förgasarna, luftburken. Antar att dom flesta ska till lådan som det står DPM på men andra änden på kablarna har vi inte en susning om + att det är RER back och något slags voltregulator tro ja med 2 kablar på. Om någon/några kan fixa bilder eller länkar dit sånt här finns så vore det hemskt tacksamt. Och dessutom sparat mig flera tusenlappar på att inte lämna in skotern. Tack på förhand och mvh Anna P.:)
 

raven23

Medlem
8 jan 2010
18
0
1
Hej! Tack för hjälpen fredrik. Men om det skulle finnas någon person som har kamerabilder så får ni gärna skicka dom blir lite lättare.