Ska fara och kolla den här imorgon KÖPRÅD uppskattas!!

dani28

Medlem
25 aug 2010
20
0
1
Skulle tippa på att den mest troligt är hårt körd, dekalstrippad är den också...Visst är det ett bra pris, men jag skulle vara jääävligt försiktig om jag var du leta efter sprickor i chassie och framvagn.
En billig skoter kan bli dyr.:)
 

XpS06

Välkänd medlem
15 jan 2009
294
0
16
Jag hörde också av mig till den där. Du har säkert fått ett likadant sms som jag, då kommer det bli budgivning för hela slanten.
Så jag ska då skippa den där, han kör inte rent spel tycker jag.
 
A

axelsson_vpg

Jag hörde också av mig till den där. Du har säkert fått ett likadant sms som jag, då kommer det bli budgivning för hela slanten.
Så jag ska då skippa den där, han kör inte rent spel tycker jag.

Hahahah yes! va glad jag blir då jag såg detta! han skrev att alla ska komma 12. SÅ jag svarade följande ---->

Jag: Jaha fyfan va jobbigt. de orkar ja inte...
han: Ge mig 42 så skriver ja til dom andra att den är såld.
jag: haha knappast!!
 
A

axelsson_vpg

Denna F7a var alltså SKIT. Så den vill jag inte ha. Hur är det med F7er från 05? Förgasare på dom? Sämre? Berätta ni som har kunskap! :p
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.074
877
113
Stora Blåsjön
Smart att bjuda in alla spekulanter samma dag kl 12. Fast inte så seriöst enligt mig, inget jag skulle köpa pga detta. Har säkert gått på vatten också och sänkt någon gång... vem vet? Men han lär nog få iväg den för minst de pengarna till någon stackare.
 
A

axelsson_vpg

Vad var det för fel på den??
42k för den är fortfarande ett jäkligt bra pris!!

F7 -05an i norsjö menade jag inget om. Jag undrade bara hur 05 är? Förgasare? och är de nå mer dåligt? skiljer de sig mkt mellan förgasare och efi ?