Passar huven????

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Har suttit å kikat lite och enligt mig så borde det inte vara nå problem men jag har haft fel förut :eek:hwell:
Så nu till frågan: Passar en F6/7 huv på M5/6 o,s,v??
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Har suttit å kikat lite och enligt mig så borde det inte vara nå problem men jag har haft fel förut :eek:hwell:
Så nu till frågan: Passar en F6/7 huv på M5/6 o,s,v??
Nej, inte rakt av, kan dock inte svara på om de går att kapa till den så att den passar (tveksam), men kanske går... har inte provat.
 

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Scheisse. Tycker ju att F huven är så läcker med "scoopet"! Jahapp bli till å drömma vidare.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
har du helt rätt i, men det är just scoopet som gjorde firecaten till en "miss" som "djupsnö maskin", då den sätter igen direkt. Men däremot borde det inte vara svårt att sätta firecatens scoop på M huven, utan att koppla in luftburken på den som det är på F modellerna.
 

Flesh.

Välkänd medlem
21 aug 2010
158
0
6
Gällivare
hehe, men passa dig för att slänga på en zrthuv på skotern. då blir den omöjlig att sälja.
och det kan hända att den rasar
 

Lukas

Välkänd medlem
21 feb 2010
454
0
16
Boden
Har suttit å kikat lite och enligt mig så borde det inte vara nå problem men jag har haft fel förut :eek:hwell:
Så nu till frågan: Passar en F6/7 huv på M5/6 o,s,v??
Det finns ju annars och köpa ett sånt scoop på nån internetbutik om jag kommer ihåg rätt. Googla lite så hittar du säkert!