snopro 440/700 funderingar!

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
Då det mesta är monterat på skotern nu undrar jag hur man ska koppla in lyset? :hmmmm2: Kabeln som kommer från lyset från 440 har ju bara 2 kablar (grön och gul tror jag det var?) sen f7 kontakten som går till huven har ju en hel del kablar.... Vilka två Kablar från f7 kontakten ska man skarva ihop med kontakten som kommer från huven? Hittade inget på elschemat :eek:hwell:

Sen tänkte jag höra om någon kört med F7 primären och team-sekundären som sitter på 440in orginal? Vilken rem passar till denna kombo?

Svart uppskattas ENORMT mkt!
 

Ellsworth

Välkänd medlem
17 nov 2007
880
0
16
Skellefteå
du har inte möjligen f7ans kabelhärva med mätare osv ? de funkar ju bäst om du har alla kablar inkl till lyset osv.
råder dig även att köra med mätaren monterad.

Sen funkar de klockrent att åka med 440 sekundären och f7 primären, dock kanske du måste vrida helixen i sekundären men de märker du ju :)
 

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
du har inte möjligen f7ans kabelhärva med mätare osv ? de funkar ju bäst om du har alla kablar inkl till lyset osv.
råder dig även att köra med mätaren monterad.

Sen funkar de klockrent att åka med 440 sekundären och f7 primären, dock kanske du måste vrida helixen i sekundären men de märker du ju :)
Nej har ingen mätare och hade inga planer på skaffa en heller.. :/ men det måste ju gå hitta vilka kablar som är lyse på F7 huvkontakten?