tempgivare till m8

arcticjocke

Välkänd medlem
4 jan 2009
282
0
16
Granö
www.madcap.tk
nån som vet om de finns att köpa en vinklad tempgivare till en m8a?
den har gått sönder igen å kör med en koso dual egt så tycker dom ska gå sönder före den som sitter på pipan. så tror att huven har tagit i givaren.
lr om de går köpa en annan givare som är vinklad och skarva ihop kablarna?
 

arcticjocke

Välkänd medlem
4 jan 2009
282
0
16
Granö
www.madcap.tk
går det ta tex en koso givare lr nån billig. och fixa en adapter så man kan dra fast den i pipan å sen klippa kablarna å skarva ihop med orginal kontakten?

lr är det nån som kör med speedwerx pipa och har fixat så inte givaren tar i huven och hur har ni då gjort?
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
jag kör med speedwerx pipa och den tar då inte i huven för mig, har tyvärr inte skotern här hemma men ska nog kunna fixa några bilder hur den sitter på min.
 

arcticjocke

Välkänd medlem
4 jan 2009
282
0
16
Granö
www.madcap.tk
pipa å yrör är speedwerx men kan ju va svetsat fel ska kolla i helgen om de bli nån skillnad om man har orginal pipan där. annars måste ju pipa va sne men de tycker ja inte den verka vara.

vill minnas att ja fick borra ut 2 håll på yröret för att de skulle passa. men de var max 1mm. är väl skickat fel yrör.
och går inte sätta yröret fel.
 

arcticjocke

Välkänd medlem
4 jan 2009
282
0
16
Granö
www.madcap.tk
kollade upp givaren idag, och den ger då inga ohm utslag så då äre bara att beställa en ny. har även tagit bort boondocker boxen för den jävlas ju bara helatiden, direkt den står ute när det är mindre än 10 minus så vissar den att de är nått fel på pto spridaren, men gör inte det när den har stått i garaget. och satte dit orginal pipan och den passade perfekt mot y-röret å slutburken så trim pipan va då inte rak för 5 öre, de läckte ju ut mot y-röret med pipan.
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Tråkigt att höra, har inte provat ha ute boxen någonting sådär kan jag varken säga bu eller bä, men pipan passar riktigt bra för mig måste jag säga.

Hoppas det löser sig på något sått för dig iaf.
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
kan jag säga att ska du byta maskin kan jag nog veta en som vill plocka din -09=O)


Hoppas det löser sig, har inga bilder på hur det sitter för dig så man kan se hur det ser ut?