övre a-arm till m-serie

skidoo_ss24

Välkänd medlem
4 nov 2004
622
0
16
Ockelbo
Har letat men hittar ingen firma som säljer övre a-arm till m-serien. Hittar bara den nedre armen. Är inte samma som till dom andra modellerna

Finns en köpes annons på forumet också om de är någon som har en liggandes, även undre måste jag ha och båda dämparna :embarrest:
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Har beställt själv från samma ställe som Tompan ovan rekommenderar, mycket bra priser, snabba svar och trevliga
 

skidoo_ss24

Välkänd medlem
4 nov 2004
622
0
16
Ockelbo
Hände samma sak för mig idag...ska leta beggade dämpare då dom är kass på m5an orginal. Var de snabb leverans? skulle vara lagomt kul om delarna kommer till midsiommar :)
 

TOMPAN

Välkänd medlem
26 aug 2010
352
0
16
Piteå
Ska ja vara ärlig så kommer jag inte ihåg hur lång tid det tog. Var under sommaren jag beställde grejerna så det var ingen större stress. Men om jag ska gissa så tog det kanske 7-10 dagar att få paketet Ifrån att jag hade betalat. Dom var tvungna att beställa några saker som dom inte hade i lager (som beställdes efter min inbetalning). Betalade min nuvarande beställning igår så jag Kan återkomma med leveranstid på denna beställning för andras intresse.
 

skidoo_ss24

Välkänd medlem
4 nov 2004
622
0
16
Ockelbo
Ok. Sriv gärna när du får leveransbesked. Var in på sidan registrerade mig mig fick ett medelande att jag skulle välja country, men de fanns ju bara usa och canada att välja på. hur gjorde du?
 

TOMPAN

Välkänd medlem
26 aug 2010
352
0
16
Piteå
Jag gjorde så att jag skötte beställningarna genom Mail konversationer (onlinesales@countrycat.net). Skrev vad jag behövde och och dom la ihop beställningen och skickade inbetalningen till mitt paypal konto. Du måste ha paypal, dom godtar inte Visa direkt. iallafall inte för mig.
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Ok. Sriv gärna när du får leveransbesked. Var in på sidan registrerade mig mig fick ett medelande att jag skulle välja country, men de fanns ju bara usa och canada att välja på. hur gjorde du?
Maila dem artikelnumrena på dem varor du vill ha, då skickar dem tillbaks vad det kostar och fraktkostnad osv..Accepterar du det så skickar dem ett mail med en länk till paypal som du använder för att betala för dina varor.
 

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
beställde grejor från outdoorshop nyligt (igen !) dom skickades i tisdags och har nu lämnat svenska tullen så jag borde ha dom imorgon eller senast tisdag.
tog dock USPS express denna gång då jag märkt att stora paket tar lång tid annars. mitt förra paket tog en månad men det var off season så det gjorde inte så mycket men det var nog för att det var enormt.. alla andra paket har tagit 5-10 dagar för mig att få....

maila dan på outdoorshop han fixar det ni behöver till bra priser och man kan om man vill/vågar betala med visa samt få värdet nerskrivet.
jag rankar han mycket högt gällande service och priser.