Hur långt har ni åkt?

Heggan

Välkänd medlem
4 okt 2004
386
0
16
40
Luleå
Hur många mil har ni fått på era ögonstenar? Nån som funderar på att inhandla nån av yammas 06or? Hare fint i sommar...
 

Larsson

Välkänd medlem
1 jan 2000
402
0
16
57
Sandviken
Tja,här i Sandviken så var det knappt spårsnö på hela vintern.
Men trots det så fick jag ihop ofattbara 9 kilometer här hemma på RS Venturen före mitten på februari.
Men,men iväg till fjälls , & vips 84 mil på 3 dar.
Och efter det så blev det 70 till.
Så det slutade iallafall på 155,ungefär som under en normal vinter för mej.

Mmmm -06:an av RX-1:an verkar ju mumma,t.o.m ca 11000:- billigare än -05:an,men,men nu är det köket som ska rustas.......

Hursomhelst,ha de bra allihopa,nu har det ju faktiskt snart gått en dag närmare vintern. ;)
 

JesperL

Välkänd medlem
6 sept 2004
156
0
6
41
Ludvika
Har hunnit med 211 mil på min Rage under denna säsong... Blir bara mer och mer nöjd med maskin. Åkte 105 mil på en vecka när vi var upp till Tjärnberg ovanför Arjeplog. Någon ny 06:a blir det nog inte för min del... Ragen får nog hänga med ett tag till... Blir nog att göra några små förändringar på den bara... Funderar på att stansa upp matthålen och lite boggiljusteringar m.m. inför nästa vinter...

//JesperL
 

nord_man

Välkänd medlem
1 jan 2000
240
0
16
Nordingrå sverige
jag fick ihop 240 mil på vipern :) trots dåligt med snö e del av vintern..

skulle ja haft pengar skulle jag inte ha tvekat en sekund på en ny 06:a...

men men vipern får hänga me minst en vinter till iaf...

ha en bra sommar allihop trots snö bristen :(
 

jeNSI

Aktiv medlem
26 feb 2005
96
0
6
kiruna
det blev väl en 150 mil iaf. lite dåligt med tanke på att jag bor vars det alltid är snö, men men. Bättre än inget
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Jag har lyckats med 160mil ungefär inga alls hemma alla i fjällen och i Lycksele :)

Hoppas på mera snö nästa säsong så man kan slira omkring hemmavid mera.​
 

RX1GT06

Medlem
16 maj 2005
26
0
1
Skellefteå
Tjena

D har väl blivit ca 220 mil har jag för mig med Rev:en , tidigare har jag kört sxr 600 och viper tills ifjol då jag köpte mig en rev renegade. Men inför säsongen -2006 så har jag beställt en Rx1 GT och hoppas jag blir nöjd, jag provsatte den nya rx1:an tidigare i vår och jag blev såld direkt..
 

fjollträskers

Aktiv medlem
1 jan 2000
86
0
6
Peggan skrev:
Det blev väl drygt 100 mil skoter och 500 mil bil+släp för att komma till snön...
det var ju bra med snö i stockholm bättre än i malung där jag brukar vara men kanske lite tråkigt att åka fram och tillbaka vid arningeleden hela tiden.
för mig blev det 120 mil men många fler mil med bil och släp.
någon 06 blir det inte för mig är nöjd med det jag har
 

engulvardag

Medlem
14 mar 2005
38
0
1
Skellefteå
Han köra drygt 100 mil innan skotern totalkraschade. och självklart gick den ju sönder efter 2 mil första dagen på sportlovet, just då riktiga sesongen börjar :(