RS vector SP ( nytro )

messia

Välkänd medlem
14 dec 2004
146
0
6
umeå
Nån som har varit ute å provat sin nya nytro nått än? :) har varit både på led och på åker sjö med min.. jag är riktigt nöjd. än så länge.. allt är bra.. än så länge.. :p bra drag å allt..

är det nån som kan dela med sig om vad dom tycker om en sån skoter? vad ni har upptäckt å vad som är bra å så??
 

DirkDigglas

Medlem
1 jan 2000
14
0
1
Jag har hunnit kört 4 mil, känns riktigt bra... tycker den är lite ryckig men det är väl bara jag som inte hunnit lärt mig köra 4-takt än...

Handtagsvärmaren tycker jag fungerar dåligt blir knappt varm :( !
 

messia

Välkänd medlem
14 dec 2004
146
0
6
umeå
okej.. att en känns ryckig ar ju för att den har lite mer motorbroms än en 2t.. men variatorn är väldigt rapp oxå.. =) det där är inget som stör mig riktigt.. fat ja har bara kört 2 mil än..=P
ja.. ja tycker handtagsvärmen är lite taskig..hade den på max så blev den ju bara behagligt varm.. då bruklar det ju brinna i hantagen.. =P

annars är det bara orginal inställningen på stötdämparna som är för mjuk.. ja ska ställa in min bättre nu när det blir lite mer snö uppe i fjälls..
 

messia

Välkänd medlem
14 dec 2004
146
0
6
umeå
ja.. dom är ju inte så bra i djupsnö.. dyker direkt med skidorna och väldigt svåra att kontrolera i djupare snö.. man måste jobba mycke om man ska klara sig från att åka in i träd elr nått.. :p