Asker gör du fortfarande XM bågar?PM skickat!
Jodå gör xm bågar. Har inga klara än men kan skriva upp dig på en så hör jag av mig när dom är klara.Asker gör du fortfarande XM bågar?
Tänkte beställa en till min freeride.
Vad är tidsplanen på ett ungefär gällande XM-bågar? Jag kan också vara intresserad av en.Jodå gör xm bågar. Har inga klara än men kan skriva upp dig på en så hör jag av mig när dom är klara.
Svart eller olackade kommer då att finnas.
Sen bågar till Axys kommer när jag fått hem en maskin att provmontera på, sitter en remhållare som jag gärna vill ska passa med bågen också.
Om ca 3 veckor är dom olackade XM och pro-ride bågarna klara. Sen kanske en vecka eller två till för lackade.Vad är tidsplanen på ett ungefär gällande XM-bågar? Jag kan också vara intresserad av en.
Kommer du erbjuda annan lack än svart? Tänker på något så enkelt som vitt!Om ca 3 veckor är dom olackade XM och pro-ride bågarna klara. Sen kanske en vecka eller två till för lackade.
Tyvärr erbjuder dom endast svart där jag lackar bågarna.Kommer du erbjuda annan lack än svart? Tänker på något så enkelt som vitt!
Är det lättare att lacka själv på en olackad eller en pulverlackad? Kan inte bestämma mig nu, men jag är intresserad av en båge när de finns tillgängliga!Tyvärr erbjuder dom endast svart där jag lackar bågarna.
Ska du måla den så är det bäst att utgå från en olackad.Är det lättare att lacka själv på en olackad eller en pulverlackad? Kan inte bestämma mig nu, men jag är intresserad av en båge när de finns tillgängliga!
Om ändarna svetsas igen kommer den att rosta sönder istället pga kondens som inte kan ventileras ut...asker det är bara skicka en axysbåge när du får den färdig!
Du har inga planer på helsvetsa ändarna på rören så det inte kommer in snö som lägger sig där å blir till is?
Skulle faktiskt vilja se en lite mer "stöddig" design av dig också. Kanske något som går ner i höjd av framvagnsifästningarna. Eventuellt att du har 2 rör som går under och fäster sig där?
Går nog att köpa plastpluggar om man vill, typ sånna som kan sitta på möbler ibland. Vet dock inte vars jag har sett domasker det är bara skicka en axysbåge när du får den färdig!
Du har inga planer på helsvetsa ändarna på rören så det inte kommer in snö som lägger sig där å blir till is?
Skriver upp dig på en båge. Om du vill så kan jag göra en specialare som är svetsad i ändarna.asker det är bara skicka en axysbåge när du får den färdig!
Skulle faktiskt vilja se en lite mer "stöddig" design av dig också. Kanske något som går ner i höjd av framvagnsifästningarna. Eventuellt att du har 2 rör som går under och fäster sig där?
Ingen fara att det rostar då det är aluminium. Sen när man svetsar så ser jag till att ha ventilationshål mellan hålrum för annars blir det alltid ett litet övertryck i röret när man ska svetsa ihop det sista och då blir det inte fint. Väldigt korta rör brukar dock gå bra att svetsa tätt men den volym som blir i en frontbåge tex så måste man ventilera.Om ändarna svetsas igen kommer den att rosta sönder istället pga kondens som inte kan ventileras ut...
Kraftigare design är både på gott och ont, något måste ju kunna ge sig vid kontakt med andra föremål?