Läs de sista 20 sidorna i denna tråden så finns det mycket info.Hej
Köpt en ny freeride 800-146 , är du nöjd med din ?, för lite snö för att kunna köra än.
Står i garaget..
Håkan i Härna
Dummaste jag hört.Det verkar ju onekligen vara ett problem med linjering för Ski-doo. Skulle tro att det har med fabriken att göra, ska gå fort och krävs för stora kontroller för att få exakt linjering. Verkar ju inte vara samma problem för Lynx. Själv gillar jag inte Arctic så värst, men dom verkar ha en helt annan inställning till sina kunder. Alla 12/13 ska ju tydligen få en ny sekundär i år, en kompis har fått det på sin M800 -13, utan kostnad.
Så där har tyvärr Ski-doo lite att förbättra, men det kanske är svårt att vara ödmjuk då man är störst :blink1:
Ja fast arctics nya chassi har nu funnits i två år å dom slänger på en ny sekundär på alla maskiner utan extra kostnad.Dummaste jag hört.
Av dom fyra arcticförarna jag känner så har tre fått byta remmar var 20e mil och fått betala fullpris för varenda en.
-Har vart ett helvete för grabbarna som velat köra istället för att jävlas.
Antagligen så har dom kunderna som kunnat käfta emot tillräckligt vart anledningen till att en lösning (ny sek. variator) ramlat fram.
Garantiåtaganden är INTE arctics starka sida, därav tre års garanti?