Lindhaga: Haha Håller med , han Stannade väll och tanka och fyllde på olja...Igen!
Nu morgonkaffet, å snart iväg på Skoter svängen
Skippa oljesnacket, alla vet att det är E-tec som dricker olja som en ryss dricker vodka! Inte polaris...Lindhaga: Haha Håller med , han Stannade väll och tanka och fyllde på olja...Igen!
Gaaaaaahh! *Gäsp*Lindhaga: Haha Håller med , han Stannade väll och tanka och fyllde på olja...Igen!
Hej Sörlänning!Gaaaaaahh! *Gäsp*
Vi andra behöver ju inte ha så brottom, förstår att du vill köra dina mil så tidigt som möjligt på säsongen. För du lär ju tillbringa resten av den med att byta innehåll i motorn och köra fast när det riktiga föret drar igång på riktigt!
Morgonkaffe är RedBull i din värld va? Majoriteten av dekaltrimmade BRP ägare med pormaskar på bröstet har väl inte lärt sig dricka kaffe?
haha...Fick ihop 3,5mil idag, och ca 4liter bensin gick det(körde ganska hårt)
Summit 550f på isen?Hej Sörlänning!
Fick ihop 3,5mil idag, och ca 4liter bensin gick det(körde ganska hårt)
Nu är jag ju själv brpb*g men du har så rätt..3.5 mil på 4 liter, då ska man köra 600 ace på isen..i bästa fall..haha...
påminner mig om en gång när en kompis sa att han brukade köra djupsnö med sin yamaha...
Hooj!Hej Sörlänning!
Fick ihop 3,5mil idag, och ca 4liter bensin gick det(körde ganska hårt)
Hittade du det där gamla skämtet längst ner i byrålådan eller? kan du inte köra djup snö med Yamaha? Är du dålig förare?haha...
påminner mig om en gång när en kompis sa att han brukade köra djupsnö med sin yamaha...
Det handlar inte om det.Hittade du det där gamla skämtet längst ner i byrålådan eller? kan du inte köra djup snö med Yamaha? Är du dålig förare?
Låt mig gissa, du äter soppa med gaffel också?Hittade du det där gamla skämtet längst ner i byrålådan eller? kan du inte köra djup snö med Yamaha? Är du dålig förare?
som så många gånger förr arbjuder jag dig, att vid tillfälle (om det någonsin ges), att bevisa för mig att du köra yamaha i svensk djupsnö.Hittade du det där gamla skämtet längst ner i byrålådan eller? kan du inte köra djup snö med Yamaha? Är du dålig förare?
*Bilder på en lite kraftigare tjej på en polaris och en smal på en arctic.*
Rotax211 må ju ha slagit sig?? Inte byta innehåll i motorn på en BRP ?? Jag är tvättäkta brpb*g å kommer förmodligen aldrig köra nå annat heller å en av anledningarna till jag kör just brp är för jag tycker det är sjukt kul å skruva! Finna fan inget bättre märke om man gillar skruva än brp förutom polaris 800 rovor! den dagen brps motorer håller måste dom lärt sig ngt av yamahas 4t motorer eller kissekatts 800 motorer säga vad man vill men nå kvalité har vi inte motormässigt inom brp
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
J<g skjuter lite från höften: Du har inte provat en Pro Rmk, eller hur?Tar även en Sväng imorgon med
J<g skjuter lite från höften: Du har inte provat en Pro Rmk, eller hur?
Nej , Tack och lov har jag inte det Men andra Polarisar och gillar inte alls dem, p.ga att dem känns så jävla omorderna och Racklar i mängder och Dricker Olja och Bensin som en Äkta Finne dricker Koskenkorva i Saunan efter en hård dag i Timmerskogen,J<g skjuter lite från höften: Du har inte provat en Pro Rmk, eller hur?