Pimpelskoter när det är 170cm snö mellan träden? Du har höga krav...Så som vintern är nu så kanske 2021 är året då det kommer en coool fiskeskoter.. typ 141 1" kam, massa kylare så den inte kan gå varm, eller typ om dom uppfinner nått fläktkylt, vilken grej de hade vart! Kanske bara 1 cylinder för att spara vikt? Om man skulle kunna koppla på typ en pulka bakom, som på en krok liksom, hade inte det vart asballt!!
I dom krokarna soldi och jag är ifrån är det då definitivt inga 170cm snö... kanske 50 på sin höjd =) .Pimpelskoter när det är 170cm snö mellan träden? Du har höga krav...
Dit där du bor vill jag flytta, sämsta vintern här på länge!!Pimpelskoter när det är 170cm snö mellan träden? Du har höga krav...
Har 20-30cm där jag bor men som skoteråkare måste man ju åka till snönDit där du bor vill jag flytta, sämsta vintern här på länge!!
Har dom gått ifrån stålchassi tills i år?Ser att det står att nya chassiet (switchback assault) är av "lightweight aluminum an carbon fiber". Det låter också lite spännande...