Orka bry sig man kör ändå jämt där det redan är skoterföbjud, så det blir inge n skillnad om det blir skoterförbjud!!!!
Är du på riktigt så ***** dum som du vill ge sken av, eller skämtar du?Orka bry sig man kör ändå jämt där det redan är skoterföbjud, så det blir inge n skillnad om det blir skoterförbjud!!!!
Skulle tippa på att han är ÄNNU dummare...Är du på riktigt så ***** dum som du vill ge sken av, eller skämtar du?
Orka bry sig man kör ändå jämt där det redan är skoterföbjud, så det blir inge n skillnad om det blir skoterförbjud!!!!
inte bara från Skoterleden, från skotervärlden!Precis den här typen av inlägg hoppas vi få bort härifrån Skoterleden !!
.
Klart du ska få leva, men förstör inte för oss andra!Skämtar inte ett j.... skit det ska leva fan!!!!!!!!!!
Ta nu och väx upp !!Skämtar inte ett j.... skit det ska leva fan!!!!!!!!!!
Det ÄR lika olagligt att köra med pipor som med slutburk OM skoterns ljudnivå överstiger den nivå som står på registeringbeviset!Det är inte riktigt sant.. Dock så får inte ljudet överstrida en viss db. vet dock inte riktigt vilken de är
jag tycker att slutburkar e omoget. försöka göra skotern mer "manlig". typ jätte coolt när man tror att det kommer ett rea-plan när det egentligen e en v-max 500. Omoget säger jag bara. man måste ju tänka på andra också. man behöver inte ligga på 8000 varv rakt genom samhället.
Grattis!det blir ett himmla fint ljud tkr jag som inte bryr mig vad folk tycker och tänket om mig och min skoter. men jag bor inte i fjällen.