jamenvisst! längtas som ett barn på julafta.. ser juh bra ut i mellansverige fre å lör, bara de inte bli för mycke regn inblandat bara.
Grattis körde du också skoter i april? nej ni kan ju knappt köra i slutet på mars, vi har redan tagit det här en gång i tråden.Vore det konstigt om vi söderut fick snö före er? Så va det väl typ förra vintern å? Vi hade då iaf mycket snö före er då, men första snön kanske inte kom före er första snö.
Det kan då jag i allafall, i dalarna. Fast jag bor i en köld hålaGrattis körde du också skoter i april? nej ni kan ju knappt köra i slutet på mars
Var väl inte det han pratade om?Grattis körde du också skoter i april? nej ni kan ju knappt köra i slutet på mars, vi har redan tagit det här en gång i tråden.
Söder neråt efter kusten är ju kasst , men i samma bredd grad har du väll typ funäsdalen å de,Det kan då jag i allafall, i dalarna. Fast jag bor i en köld håla
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ja, nära dala fjällen.Söder neråt efter kusten är ju kasst , men i samma bredd grad har du väll typ funäsdalen å de,
jo du har ju sanning. dock tog det rätt bra fart här i våras oxå...det jag menar är att fortsätter du mot kusten där nere så äre smält allt. men kusten i norr håller det bra mycket längre, logiskt. ni får inte samma puder i södra sverige vid kusten för er töar det ju bara mest
Ja det är sant, dom har ju så kallad "snökaos" när dom får 1dm, sen smälter det nästa dag hehedet jag menar är att fortsätter du mot kusten där nere så äre smält allt. men kusten i norr håller det bra mycket längre, logiskt. ni får inte samma puder i södra sverige vid kusten för er töar det ju bara mest
Det var ett skämt u mad?Ja men håll dig till statistiken, vilket självförtroende dom fått mycket snö 2ggr då tror dom att dom har bättre före en i norrland som att "det vore väll inte alls konstigt att södra sverige har bättre före". Var inte förra kallaste på 100år eller något sånt?
Haha börja med "quote" lättare då, aja det blir fel iblandDet var ju inte dig jag syftade på i det hela
Det var Fish som undrade om det vore konstigt