Skoterbilder

maqqe17

Välkänd medlem
18 aug 2008
492
1
16
Skellefte
Lite bilder från Annandag Påsk.
Sköna bilder Nordda! Hur går en Et på vatten? :rolleyes: Är den trimmad eller? Känns som den skulle sjunka ganska direkt ;) Och hade du sönder nåt i boogien? Jag vet som inte hur mycket man vågar hoppa med et:n, vill ju inte att den ska bli som den va då jag köpte den :D
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sköna bilder Nordda! Hur går en Et på vatten? :rolleyes: Är den trimmad eller? Känns som den skulle sjunka ganska direkt ;) Och hade du sönder nåt i boogien? Jag vet som inte hur mycket man vågar hoppa med et:n, vill ju inte att den ska bli som den va då jag köpte den :D
Den går bättre än förväntat. Nej, inge trim. Allt i boggien höll. Det var egentligen kusinen som skulle hoppa men jag hakade på jag med, dessutom så är det bara att plocka från den i delar jag har. Var väl sista turen det där jag gjorde med den då jag ska ligga i Lumpen till hösten och göra mig av med den då.

Finns länk till filmen i inlägget med bilderna.
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Här kommer lite bilder från påskens turer:D

Jag har även fått möjlighet att jobba lite som guide under påskveckan och då var det en av deltagarna som tog lite bilder.



Här är lite vatten/ isflakskörning:)


Här försöker jag få lite överblick över turens deltagare


Det var ca 20 skotrar i turerna som jag och en kompis höll i.
 
D

Deleted member 9532

Ojojoj, lite väl kraftig oskarp mask som är pålagd i första bilden där va:aetsch:
 

Emppu

Välkänd medlem
10 feb 2009
474
0
16
Norrbotten, Övertorneå Kommun.
Här kommer lite bilder från påskens turer:D

Jag har även fått möjlighet att jobba lite som guide under påskveckan och då var det en av deltagarna som tog lite bilder.



Här är lite vatten/ isflakskörning:)


Här försöker jag få lite överblick över turens deltagare


Det var ca 20 skotrar i turerna som jag och en kompis höll i.


Andra bilden var brutalt snygg!
 

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare


Ingen direkt skoterbild, men ville bara visa att det snöar som f*n i Gällivare nu!!

Fotat med mobilkamera genom ett stängt fönster så man ser inte hur mycket det egentligen var :)
 
D

Deleted member 9532

Själv har jag haft skjorta på mig hela dagen. Ingen jacka, för det är så varmt och soligt i Stockholm :)
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Haha, på 1 och en halv timme från att vara fullt med moln till att det knappt är ett moln på himmelen :)

Bild från tidigare iår då det var som mest snö och vi var ute och körde i Vitå/Avafors


Farsan på sin RMK 700 -99 där vi var och grillade uppe på ett "berg", ca 180 m.ö.h

Dåligt väder men kul hade vi! Så kul att det blev knappt några bilder.