Skoterbilder

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
Skoteråkning i Sthlms innerstad brukar inte leda till något positivt utan endast spä på skoteråkarnas redan så dåliga rykte, men även jag skulle dra på smilbanden om någon låg på rulle på Strandvägen!
 
Last edited:

Mikael S

Välkänd medlem
13 dec 2010
134
0
6
Gävle
Nyss hemkommen från en dag i sandviken. Otroligt mycket snö för att vara här nere och riktigt fint att leka i.

Sönderkörd "myr"





Ibland händer det ;)



Pow pow





Även kompisen ramla lite



Fikapaus vid en stuga




En annan kompis var ute och gasa järnet i Rörberg i Gävle, också jäkligt fint före enligt utsago :)



 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Vi har bara runt 20 cm snö men idag fick vi nog!
Så det blev en liten tur där vi for och fixade med skoterbroarna häromkring osv.
Även om man inte kan köra puder eller klättra än så är det så förbannat härligt att bara åka runt igen!

 

oskaar

Välkänd medlem
26 mar 2012
470
1
16
Umeå
Tog första turen idag efter motor-renoveringen :)
Blev också nyss färdig med dynan som jag gjort, kanske lägger upp den i projekttråden senare.

 

Ztolpzkott

Välkänd medlem
17 mar 2010
162
0
16
Umeå&Bygdsiljum
Tog första turen idag efter motor-renoveringen :)
Blev också nyss färdig med dynan som jag gjort, kanske lägger upp den i projekttråden senare.

Först när jag såg bilden så såg det ut som att du hade en stor fet ful ruta, men såg sen att det var skafte till skyffeln i bakgrunden^^
 

oskaar

Välkänd medlem
26 mar 2012
470
1
16
Umeå
La ut samma bild på facebook och där va det flera som la märke till "rutan". Tänkte inte på det först men nu när ni säger det så :)