Ny medarbetare på Snowmobile

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Står på första sidan...

Får ta o hälsa välkommen på samma gång då :)
Vet inte vart beslutet kommer ifrån men det har fått en väldigt bra positiv effekt att man skickar in aktivt folk på forumet... Nu har kanske inte du hunnit med så mycket än men jag ger iaf cred till det allmänna initiativet att satsa lite på forumet...
Tackar, jag ska försöka satsa på att vara aktiv här så mycket jag bara hinner :eek:

Hoppas du ska trivas här i forumet med mig.

/Malin
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Lips: Vilka skoterklubbar runt Sundsvall är du med i?
Ingen för närvarande, kör nästan bara i fjällen nufötiden. Men i vinter tror jag att jag ska försöka se mig omkring mer här hemma. Det finns säkert bara åkning bara någon mil bort.

Vilken klubb tillhör du själv?

God kväll :D /Malin
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Jag har aldrig varit arbetslös men däremot anställningslös ibland ändå byter jag skoter under hösten blir nog en Polaris.

Kul med en tjej vi har en tjej i Snofeds styrelse o så Eva på vårat kansli.

Välkommen på banan du får gärna komma på våran skoterriksdag i Luleå i slutet på November.
Tack så mycket, roligt att jag får känna mig så välkommen :D Kan inte ha fått en bättre start.

Kul att det finns en tjej i styrelsen, och hoppas vi blir fler på alla sätt.

Ha en bra kväll.

/Malin
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Här har man just kommit över det faktum att man inte kommer kunna deltaga v.3, så läser man denna tråd och.. ja, det är bara gå och deppa igen då.
Verkligen trist att du inte kan komma och tillbringa några roliga dagar med oss alla :( Vi får hoppas på bättre lycka nästa vinter.

Ha de gott :D
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Ingen för närvarande, kör nästan bara i fjällen nufötiden. Men i vinter tror jag att jag ska försöka se mig omkring mer här hemma. Det finns säkert bara åkning bara någon mil bort.

Vilken klubb tillhör du själv?

God kväll :D /Malin
Okej. Ja, förra vintern var det helt gudomligt att åka här hemma :)

Jag tillhör Timrå Snöskoterklubb. :)
 

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
1
38
Selet
*****r vad alla började fjäska när det kom en tjej hit...
Hon ser ju ut som en fotomodell på bilden, så det är väl inte så konstigt att killarna börjar fjäska. Det finns ju forskning som pekar på att snygga tjejer får killars IQ att tillfälligt sjunka. :hmmmm2:

(Jag skriver inte detta för att fjäska, för då får jag en fetsmäll av frugan:laugh:)
 

Scorpio_Racing

Välkänd medlem
29 jan 2006
772
0
16
40
Östersund
Hon ser ju ut som en fotomodell på bilden, så det är väl inte så konstigt att killarna börjar fjäska. Det finns ju forskning som pekar på att snygga tjejer får killars IQ att tillfälligt sjunka. :hmmmm2:

(Jag skriver inte detta för att fjäska, för då får jag en fetsmäll av frugan:laugh:)

HAHAHA :D

Den hårda verkligheten gör sej påmind :laugh:
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Ja eller hur!? Du får hälsa henne att hopp finns :D

Själv ska jag ha bra betalt för att åka bakpå en dag...
Visst skulle ni komma till Åkersjön v 3, tycker mig ha sett de. Kul!

Ha en bra kväll! /Malin
Du har sett rätt, vi är bokade. :)
 

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
kanske verkar dum nu eller har missa nåt men vad händer v 3 ? och naturligtvis välkommen :p

synd att inte flickvännen har samma intresse till henne kan man knappt säga skoter till ;)

och bra skoteråkning finns närmare en man tror här i kring sundsvalls trakten med. går inte å jämföra med åkersjön kanske men i fjol var de bra mycke puderåkning här i kring med så ut å lek kan säga områderna kring skälesjön är de ofta fin åkning å på kraftlinorna innåt. dock några mil i från njurunda men bil å släp kan man ju alltid åka en liten sväng.
 
E

ejwbegysv

kanske verkar dum nu eller har missa nåt men vad händer v 3 ? och naturligtvis välkommen :p

synd att inte flickvännen har samma intresse till henne kan man knappt säga skoter till ;)

och bra skoteråkning finns närmare en man tror här i kring sundsvalls trakten med. går inte å jämföra med åkersjön kanske men i fjol var de bra mycke puderåkning här i kring med så ut å lek kan säga områderna kring skälesjön är de ofta fin åkning å på kraftlinorna innåt. dock några mil i från njurunda men bil å släp kan man ju alltid åka en liten sväng.
Snowmobileträff i åkersjön!! :beer:
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Hon ser ju ut som en fotomodell på bilden, så det är väl inte så konstigt att killarna börjar fjäska. Det finns ju forskning som pekar på att snygga tjejer får killars IQ att tillfälligt sjunka. :hmmmm2:

(Jag skriver inte detta för att fjäska, för då får jag en fetsmäll av frugan:laugh:)

Jag tackar för ditt inlägg Mr Smurf, du fick mig att skratta rejält här på kvällskvisten :D Hoppas du klarade dig undan högerkroken där hemma...

Mvh/Lips
 

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
1
38
Selet
Jag tackar för ditt inlägg Mr Smurf, du fick mig att skratta rejält här på kvällskvisten :D Hoppas du klarade dig undan högerkroken där hemma...

Mvh/Lips
Jodå, jag klarade mig eftersom det inte var fjäsk utan trådanalys :D
 

hadda

Välkänd medlem
7 sept 2008
424
0
16
Njurunda
tjennare malin harru tagit dig hit å!!! bli hård åkning i ån i vinter då lr med ny ski-doon!!
blir ju eventuellt en ny skoter för mig då i jan-feb typ nått sånt.