Tjenare!
Jag såg lite dåligt på bilderna.
Men den lösa bruna kabeln nere vid motorn ska kopplas till motorns utgående bruna kabel. Om det är den kabeln jag ser.
Den ska kopplas till tändningslåset. Till bokstav G.
Och därifrån går det till baklyse, strålkastare och voltregulatorn.
Nödstoppens ena kabel är också dragen till bokstav G. Det står dock inte vad denna kabel har för färg.
Tändningslåset ska ha kablar till alla fyra stift. Dem är märkta G, B, M och L. Om du har kvar originallåset vill säga.
Är det lilla tändningsmotståndet inkopplat? Sitter vid voltregulatorn och har svart å röd kabel. Denna kan också börja spöka. Prova koppla ur den.
Den är ju inkopplad nere vid motorns kopplingsplint.
Svart-svart och röd-brun. (Den andra bruna kabeln)
Jag hoppas du förstod nåt iallafall. Det kanske blev lite grötigt.
Bara höra av dig om du vill veta nåt annat.
Jag såg lite dåligt på bilderna.
Men den lösa bruna kabeln nere vid motorn ska kopplas till motorns utgående bruna kabel. Om det är den kabeln jag ser.
Den ska kopplas till tändningslåset. Till bokstav G.
Och därifrån går det till baklyse, strålkastare och voltregulatorn.
Nödstoppens ena kabel är också dragen till bokstav G. Det står dock inte vad denna kabel har för färg.
Tändningslåset ska ha kablar till alla fyra stift. Dem är märkta G, B, M och L. Om du har kvar originallåset vill säga.
Är det lilla tändningsmotståndet inkopplat? Sitter vid voltregulatorn och har svart å röd kabel. Denna kan också börja spöka. Prova koppla ur den.
Den är ju inkopplad nere vid motorns kopplingsplint.
Svart-svart och röd-brun. (Den andra bruna kabeln)
Jag hoppas du förstod nåt iallafall. Det kanske blev lite grötigt.
Bara höra av dig om du vill veta nåt annat.