K KimAlexander Välkänd medlem 14 jan 2005 894 0 16 Gällivare 30 dec 2005 #1 HEj,, nu är det så att en kompis till mig har fixat en aktiv karibo och han och jag tänkte vässa den lite grann, men vad kan man göra på den?? tips tack, pm:a gärna
HEj,, nu är det så att en kompis till mig har fixat en aktiv karibo och han och jag tänkte vässa den lite grann, men vad kan man göra på den?? tips tack, pm:a gärna
H Håkan K. Välkänd medlem 1 jan 2005 293 0 16 På skotern 30 dec 2005 #2 Vässa en Karibo? Nä,lägg ner,bättre byta sej en skoter med större motor då ju! Med den fjädring den har så räcker effekten MED RÅGE,jag lovar!
Vässa en Karibo? Nä,lägg ner,bättre byta sej en skoter med större motor då ju! Med den fjädring den har så räcker effekten MED RÅGE,jag lovar!
K KimAlexander Välkänd medlem 14 jan 2005 894 0 16 Gällivare 30 dec 2005 #3 japp.. jo jag vet men han vill fixa den, jag vet att de inte är ngn vits, men bara ngt som man kan göra???
japp.. jo jag vet men han vill fixa den, jag vet att de inte är ngn vits, men bara ngt som man kan göra???
W Weeber Medlem 11 jan 2005 14 0 1 7 jan 2006 #4 Karibon är ju en underbar maskin, framförallt för att den har bra boogie och är lätt, men en lite större maskin är inte fel.
Karibon är ju en underbar maskin, framförallt för att den har bra boogie och är lätt, men en lite större maskin är inte fel.