Använda dem gammla handvärmare?

NezQ

Välkänd medlem
25 sept 2009
518
0
16
Sundsvall
Som rubriken låter så undrar jag om man kan föra över dom gammla handvärmarna som sitter på orginal styret till ett nytt fatbar styre.
Går det?
Hur går man till väga?

( Är ny på detta man snappar upp snabbt ) :hmmmm:

// Tomas

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
japp de kan du..är samma tjocklek vid handtagen så... hmm de borde ju vara samma handtagsvärmare/handtag på din som de var på polarns 550F -06a.. den fick man slita som ett djur..du tar tag i handtaget och vrider de fram å tebax så att de lossnar..

(både handtag och värmare är som i samma om du förstår)...

enligt mig så..köp handtagsvärmare och handtag nytt..de blir en smäll på 300kr kanske..då haru original kvar och MKT mindre jobb=)..

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
973
0
16
32
Plats
Om du ska flytta över dem så var jädrigt försiktig, det är lätt att bängla och häva sönder dem på något sätt.

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Enklast att köpa nya men har du tid o tålamod så kan det gå att försiktigt värma lös dem med varmluftspistol om inte någon tidigare ägare limmat med epoxy

NezQ

Välkänd medlem
25 sept 2009
518
0
16
Sundsvall
japp de kan du..är samma tjocklek vid handtagen så... hmm de borde ju vara samma handtagsvärmare/handtag på din som de var på polarns 550F -06a.. den fick man slita som ett djur..du tar tag i handtaget och vrider de fram å tebax så att de lossnar..

(både handtag och värmare är som i samma om du förstår)...

enligt mig så..köp handtagsvärmare och handtag nytt..de blir en smäll på 300kr kanske..då haru original kvar och MKT mindre jobb=)..

Ok,men går de att koppla in på befintlig värmar knapp då?
Orginal har jag varm + het alltså 2 lägen,men tumvärmaren lär
väl inte va några problem att flytta för den sitter väl i själva klumpen?

// Tomas

NezQ

Välkänd medlem
25 sept 2009
518
0
16
Sundsvall
Ok,men går de att koppla in på befintlig värmar knapp då?
Orginal har jag varm + het alltså 2 lägen,men tumvärmaren lär
väl inte va några problem att flytta för den sitter väl i själva klumpen?
Nån som vet?

// Tomas
Någon som vet?