Ville bara dela med mig lite av min bromsning av en Assault - 09 med nya kolvar.
Bromsning nr 1
Slp pipa+slutburk 129 hk:hmmmm2:
Bromsning nr 2
Std pipa och burk 124 hk:blink:
Bromsning nr 3
Slp pipa+slutburk+powercommander(optimerad bränlse)147 hk, tog en snällare mappning på ca 143 hkh: för säkerhetsskull
(bromsningen utförd hos M-performance i Mora)
Kontenta:
Med en powercommander och en bromsbänk kan alla få ut det motorn bör leverera, är väldigt besviken på att motorer inte är mer optimerade
Är det några fler som sitter inne med intressanta bromsresultat?
Bromsning nr 1
Slp pipa+slutburk 129 hk:hmmmm2:
Bromsning nr 2
Std pipa och burk 124 hk:blink:
Bromsning nr 3
Slp pipa+slutburk+powercommander(optimerad bränlse)147 hk, tog en snällare mappning på ca 143 hkh: för säkerhetsskull
(bromsningen utförd hos M-performance i Mora)
Kontenta:
Med en powercommander och en bromsbänk kan alla få ut det motorn bör leverera, är väldigt besviken på att motorer inte är mer optimerade
Är det några fler som sitter inne med intressanta bromsresultat?