R rocketman Välkänd medlem 25 dec 2010 555 3 18 Hallsberg 11 jan 2012 #1 Jaha då va skotern köpt blev en polaris Assault switchback 2011 :unsure: , undrar lite om ni har tips erfarenheter va man ska se upp med positivt/ negativt jag e sugen på att veta allt om denna skoter , tack på förhand
Jaha då va skotern köpt blev en polaris Assault switchback 2011 :unsure: , undrar lite om ni har tips erfarenheter va man ska se upp med positivt/ negativt jag e sugen på att veta allt om denna skoter , tack på förhand
Niseye Välkänd medlem 5 dec 2011 519 1 16 Västernorrland 11 jan 2012 #2 Vad jag förstått kan boggiedämparen vara i svagaste laget. Men nu har du ju köpt skotern så för gudsskull, kasta dig ut och kör och känn på grejorna!
Vad jag förstått kan boggiedämparen vara i svagaste laget. Men nu har du ju köpt skotern så för gudsskull, kasta dig ut och kör och känn på grejorna!
R rocketman Välkänd medlem 25 dec 2010 555 3 18 Hallsberg 11 jan 2012 #3 Niseye skrev: Vad jag förstått kan boggiedämparen vara i svagaste laget. Men nu har du ju köpt skotern så för gudsskull, kasta dig ut och kör och känn på grejorna! Click to expand... Sugen men har ca 0,0 mm snö , får ta en sväng uppåt , närmast snö från örebro ?
Niseye skrev: Vad jag förstått kan boggiedämparen vara i svagaste laget. Men nu har du ju köpt skotern så för gudsskull, kasta dig ut och kör och känn på grejorna! Click to expand... Sugen men har ca 0,0 mm snö , får ta en sväng uppåt , närmast snö från örebro ?
R rocketman Välkänd medlem 25 dec 2010 555 3 18 Hallsberg 11 jan 2012 #5 ejwbegysv skrev: se till att strajpa upp kablarna till spridarna så dom ej blir skavda.. Click to expand... Tackar för det tipset
ejwbegysv skrev: se till att strajpa upp kablarna till spridarna så dom ej blir skavda.. Click to expand... Tackar för det tipset