Assault vs Summit

132191

Medlem
17 apr 2009
46
0
1
Skellefteå
Hej,

Kommer att byta bort min APEX GT Turbo mot en Assault eller en Summit 800. Så skulle vilja ha lite feedback vad jag ska välja...
Kommer att köra ca 50% led och 50% puder. Vill både ha effekt för att kunna smiska led samt leka i puder.
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Assaulten är grymt skön i puder, lite jobbigare att köra på led dock.. Sålde nästan precis iväg min Assault och jag var verkligen nöjd med den, om man bort ser från haveriet samt bränsleförbrukningen!
 

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
Men va ska du nu köpa för skoter jimmy. Var du inte nöjd med nån av skotrarna


Btw. skulle ha köpt assaulten för chassiet/körställning. Otroligt grymt skön att köra
 

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Är ju lite fel forums del om han frågar om han ska köpa en Ski-doo eller Polaris:rolleyes: Men somsagt kolla i den andra tråden står mkt nyttigt där.
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Men va ska du nu köpa för skoter jimmy. Var du inte nöjd med nån av skotrarna


Btw. skulle ha köpt assaulten för chassiet/körställning. Otroligt grymt skön att köra
Jo jag var jätte nöjd med båda skotrarna men 5L milen känns som ganska bort kastade pengar! (Assaulten). Fick ett bra pris på båda 2 så jag släppte dom just efter påsk :) Vad det blir för maskiner nästa år vet jag inte ännu, men 2st Arctic Cat av -10årsm kommer troligtvis stå på gården iallfall:D