BMP Prestandakitt + 38" framvagn Proclimb

Niro

Välkänd medlem
11 dec 2008
228
0
16
Kilaforsfjäll
Skotern är såld och dessa delar blev över:

BMP prestandapaket köpt hos speedtech, innehåller BMP pipa + grenrör, och en speedtech slutburk "trailsound". Samt ett variatorkitt med justerbara supertip vikter och fjäder till primären. Till sekundären är det en justerbar helix från BMP med tillhörande fjäder. Och en powercommander 5 (pc5) med en mapp från SMP, som han snickrade ihop åt mig till detta kitt. Bör även nämnas att jag körde med en 1,5 graders tändkil (följer ej med, kan köpas hos smp för ca 200kr).

Blir en grym skillnad mot för orginal! Kraften på detta kitt känns mest av på mellanregistret, och passar därför alldeles ypperligt på tex M800 eller XF800 om man tycker om att leka i skogen och pudret.

Pris: 10.000:-

38" framvagnskitt med tillhörande styrstag och distanser till dämparna mm. Helt nytt förutom vänster undre a-arm som har används som reserv i några mil, absolut inga fel på den.
Perfekt för dig som har en 12ans XF eller M8 alt HCR och vill få en grymt smidigare maskin.

Pris: 3500:-

Variatorrem 083. Helt ny.

Pris: 700kr

Alla delar passar på Arcticcat från årsmodell 2012 och framåt.

Finns i kilafors.

073-8436858 Niklas.rosen@gmail.com

Niro

Välkänd medlem
11 dec 2008
228
0
16
Kilaforsfjäll
synd du la ut de här nu, då ja redan beställt ett nytt kitt av speedtech :/
Ja rackarns du.. Har åkt på samma nit själv nån gång.. men men.. Hoppas du blir lika nöjd med ditt kitt som jag var :)

Kittet lämnas iallafall in på bussgods imorgon och ska skickas iväg. Och förhoppningsvis är det sålt om den nya ägaren nu hämtar ut det ;)