H Hankke Välkänd medlem 29 apr 2008 492 0 16 14 jan 2011 #1 Hej! Jag är 4 veckor i fjollträsk men kommer hem under helgerna, skall försöka aktivera mig lite mer när jag kommit hem.
Hej! Jag är 4 veckor i fjollträsk men kommer hem under helgerna, skall försöka aktivera mig lite mer när jag kommit hem.
B Brompa Medlem 20 dec 2008 16 0 1 Boden 14 jan 2011 #2 Du får ha det så trevligt men det är kanske svårt på LG...
R runte Välkänd medlem 1 jan 2000 2.048 2 38 Sävast Norbotten 14 jan 2011 #3 Hankke skrev: Hej! Jag är 4 veckor i fjollträsk men kommer hem under helgerna, skall försöka aktivera mig lite mer när jag kommit hem. Click to expand... Hmm .... har inte sett någon ledighetsansökan från ledjobben men för denna gången så ok, se bara till att du är utvilad när du kommer hem hehe
Hankke skrev: Hej! Jag är 4 veckor i fjollträsk men kommer hem under helgerna, skall försöka aktivera mig lite mer när jag kommit hem. Click to expand... Hmm .... har inte sett någon ledighetsansökan från ledjobben men för denna gången så ok, se bara till att du är utvilad när du kommer hem hehe