Tjena fundera lite hur mycket olika skotrar drar hur mycket drar din blandad körning ?? Och vad har du för en ? :mmph:
Hur är körningen då? Just köpt en 600 sdi, har bra lovord på soppa förbrukningen.... Jag kommer köra mest puder ospårat. Och lite led då man kör i luleå trakten...rev 600 sdi ca 1,5l milen
Negativa med den är väl att det är gamla chassiet och att den är relativt framtung. Torrvikten i sig är inte mkt att prata om men viktbalansen är väl längst framdrog bra nog mkt 440in :O trimmad ? En lynx Ranger mountain har jag faktiskt funderat på. Skulle du rekommendera den ?? Positiva och negativa saker med den ??
jag he beror på hur du kör ca 2l/milenHur är körningen då? Just köpt en 600 sdi, har bra lovord på soppa förbrukningen.... Jag kommer köra mest puder ospårat. Och lite led då man kör i luleå trakten...
nope, ska vara orginal i motorn i stort sett, men en 440 lever ju extra mkt på varven så då äre svårt detta med bränlesnålheten, visserligen går han fett på lägre varv så att sänka nålen/ ev bestycka ner skulle ju inte va feldrog bra nog mkt 440in :O trimmad ? En lynx Ranger mountain har jag faktiskt funderat på. Skulle du rekommendera den ?? Positiva och negativa saker med den ??
Hmmm ok! Bra som fan om de skulle vara så!jag he beror på hur du kör ca 2l/milen
2,5? ska gå riktigt tungt då. Dom där drar ju inte mer än en moppePhazer M-TX som max 2,5 vi riktigt blötkörning...
3,5-4L är inget onormlat direktdrog bra nog mkt 440in :O trimmad ? En lynx Ranger mountain har jag faktiskt funderat på. Skulle du rekommendera den ?? Positiva och negativa saker med den ??
Lät lite?rev 600 sdi ca 1,5l milen
Drar inte sjukt mycket mindre än en förgasare men de märks klart när man tankar att man får i några liter mindreHur är körningen då? Just köpt en 600 sdi, har bra lovord på soppa förbrukningen.... Jag kommer köra mest puder ospårat. Och lite led då man kör i luleå trakten...