Burkarcupen

Granberg

Välkänd medlem
17 okt 2006
919
0
16
Arvidsjaur
Tjenare, de är så att jag är sugen att köra tävlingen som går av stapeln den 21 feb i Skellefteå. Någon som vet vart man anmäler sig?

marino carlsson

Välkänd medlem
30 nov 2006
148
0
6
LYCKSELE
Hejsan, kul att de rör sig här också ang burkarcupen. Då de har varit väldigt svalt intresse på denna sida så har jag bara kollat någon gång då å då om de dyker upp några frågor. Som tidigare skrev så finner du all info du kan tänkas veta på våran hemsida www.alltomlycksele.se/lmu klicka in dig på Burkarcupen Vol.2 sen finns allt där.

Självklart behöver man inte köra fler tävlingar än man vill. Man anmäler sig till en i taget och anmälan kommer helt korrekt upp den 8 Februari till Skellefteåtävlingen.

Mvh Marino

marino carlsson

Välkänd medlem
30 nov 2006
148
0
6
LYCKSELE
Tänkte att jag kunde liva upp tråden och informera lite..

Idag Fredagen den 15 Januari går anmälningstiden ut för första tävlingen som är Ovals i Lycksele nästa Lördag den 23 Januari.

Just nu med ett par timmar kvar av anmälningstiden står 171 maskiner och vibrerar för Race. Det är inte illa pinkat av en trähäst och jag garanterar den som besöker racet att den 50-lapp man avlägger för att stå i publiken kommer vara väl investerade slantar.

Det var nog länge länge sedan man kunnat särskåda så många maskiner och av den kvalitet på samma plats tidigare. Att de sedan kommer yla 2-taktare på allt från 14 till 140hk gör ju inte saken sämre..

Välkommen!

Mvh Marino

www.alltomlycksele.se/lmu

marino carlsson

Välkänd medlem
30 nov 2006
148
0
6
LYCKSELE
Vad menar du med hållit hus?

Om du undrar vars tävlingarna varit förut så har de sett ut enligt följande:

Burkarcupen Vol.1

Lycksele 4st tävlingar - enduro,dragrace/backe/Oval,dragrace/cross

Burkarcupen Vol.2

Lycksele/Ovals - Vilhelmina/långlopp - Skellefteå/dragrace - Åsele/cross - Lycksele/Hillcross - Lycksele-Åmsele/Gräsdragrace

Burkarcupen Vol.3

Startar nu på Lördag den 23 jan med Ovals i Lycksele.

Vilhelmina 13 feb
Skellefteå 20 feb
Junsele 27 feb
Lycksele 13 mars
Arvidsjaur 20 mars

Om du undrar varför vi inte varit på detta forum så beror det på att allt som har med veteranare att göra diskuteras på retroskoter.com

Mvh Marino