P plingan Aktiv medlem 2 apr 2006 72 0 6 Jämtland 3 jun 2006 #1 Går det att fixa så jag kan sätta avgasportar på min edge 800-01
Pitabroed Välkänd medlem 7 nov 2005 3.262 81 48 Övik 4 jun 2006 #2 Blir nog svårt.. Mycket som ska fixas, såsom cylindrar och styrningen till dom väl?
P plingan Aktiv medlem 2 apr 2006 72 0 6 Jämtland 5 jun 2006 #3 Pitabroed skrev: Blir nog svårt.. Mycket som ska fixas, såsom cylindrar och styrningen till dom väl? Click to expand... Jo jag skulle tro det men går det att göra?
Pitabroed skrev: Blir nog svårt.. Mycket som ska fixas, såsom cylindrar och styrningen till dom väl? Click to expand... Jo jag skulle tro det men går det att göra?
S Srv_540 Välkänd medlem 1 jan 2000 432 0 16 35 11 jun 2006 #4 Byt Byt skoter i stället skulle tippa på att det går på lika mkt pengar om du ska fixa avgasportar på den.
Byt Byt skoter i stället skulle tippa på att det går på lika mkt pengar om du ska fixa avgasportar på den.
P plingan Aktiv medlem 2 apr 2006 72 0 6 Jämtland 12 jun 2006 #5 Srv_540 skrev: Byt skoter i stället skulle tippa på att det går på lika mkt pengar om du ska fixa avgasportar på den. Click to expand... Jo det har jag förstått men jag tänker bygga på min så den blir en bra dragrace maskin och då är det mycket mer som jag kommer att göra med den så det spelar inte så stor roll. Men tack för svaren iallafall!
Srv_540 skrev: Byt skoter i stället skulle tippa på att det går på lika mkt pengar om du ska fixa avgasportar på den. Click to expand... Jo det har jag förstått men jag tänker bygga på min så den blir en bra dragrace maskin och då är det mycket mer som jag kommer att göra med den så det spelar inte så stor roll. Men tack för svaren iallafall!