Jag lovar det blir edgen ,man kan ju använda den till både drag race (med lite bra grejor i den) och vanlig körning som led och djupsnö!krappen skrev:Måste bara säga att ända nackdelen då det står mellan edgen och vmaxen är ju att edgen är dyrare annars så är nog allt bättre på den om du jämnför med vmaxen tex säger det ganska mycket då skiljer det 9 år mellan dom.
Angående dom andra frågorna, det är ju en 800cc du pratar om, så då kan du vara ganska säker på att det är bra acc och topphastighet.
kan tala om att nu är köpet gjort och edgen blev det så det känns bra.krappen skrev:Precis!
Nja det är ju inte djupsnö överallt men jag har inte varit till fjälls något så jag vet inte ja! men snö har vi fortfarande här hemma i tandsbyn så nån provtur lär det ju bli innan det är för sent.HenkeEdge skrev:Finns det nån snö kvar i Jämtland att prova den på när du hämtar?
Förra helgen var det ok här i Sandviken (Gästrikland) Men nu är nog säsongen slut.
Sen för några veckor sedan skulle vi upp till jämtland till en jobbarpolares stuga men hade vart så dåligt med snö där så vi ställde in, var mer här hemma just då.