Elschema Till Indy 650 RXL -EFI-

Indy-650

Medlem
2 apr 2010
18
0
1
Bergvik
Hej!=)
Har en ny motor på indyn:becky:polaris Indy 650 rxl med efi istället för förgasare:D
Motorn sitter i men hur el-härvan ska kopplas vet jag ej:hmmmm2:. Jag och pappa har försökt men vi har kommit fram till det mesta som verkar logiskt:p
Är det nån som har en länk eller pdf fil eller något annat som kan hjälpa en med att sätta dit dom sista kablarna?:eek:
Tack på förhand:hello:
//Carl
 

Indy-650

Medlem
2 apr 2010
18
0
1
Bergvik
här

kan maila om den är för liten

Tack för det super snabba svaret:D
Skulle du kunna mejla filen så man kan se trådfärgerna=)
Har du elschemat till respektive motor också så skulle det underlätta detektivarbetet för oss.:D
Vi har en 6 eller 8 polig kontakt från motorn som vi inte har motsvarande i chassit. Och en 2 polig som också kommer från motorhärvan, kan vi strunta i dom båda eller hur ska vi göra?:p
 

Nordee

Medlem
1 feb 2011
6
0
1
Vindeln
Hej.
Här är också en som har problem att få ihop elhärvan. Håller på att sätta in en 650 efi i en 500 efi .
Har problem med var batteriet ska kopplas in i kablaget.
Det skulle vara kanon om du kunde maila schemat du har så att man kan se färgmärkningen.

MVH Nordee
 

honda600e

Välkänd medlem
17 aug 2010
744
6
18
Märsta
Vad är det för årsmodell på skotern du ska ha och skotern motorn kommer ifrån?
Jag har de flesta el-scheman för polaris från mitten till slutet av 90-talet så jag kan jämföra om det passar in, och om du vill.
 

Linkan222

Aktiv medlem
28 jan 2011
74
0
6
Ursäkta att jag tränger mig in i tråden.

Jag efterlyste elschema till en Indy XLT SKS -94 i en tråd i förrgår. Är det möjligen något du har Volvolarsa?