M micke_jonsson_88 Medlem 15 jul 2005 24 0 1 kiruna 9 dec 2005 #1 Tänkte om någon vet vars man kan får tag i en extrakylare med fläkt som man kopplar inte i vätske systemet.och vad en sådan kan kosta?.. Mvh // Michael!
Tänkte om någon vet vars man kan får tag i en extrakylare med fläkt som man kopplar inte i vätske systemet.och vad en sådan kan kosta?.. Mvh // Michael!
MrGreen Välkänd medlem 1 jan 2000 1.700 0 16 57 Hoting 9 dec 2005 #2 micke_jonsson_88 skrev: Tänkte om någon vet vars man kan får tag i en extrakylare med fläkt som man kopplar inte i vätske systemet.och vad en sådan kan kosta?.. Mvh // Michael! Click to expand... Extra kylare med fläkt har jag aldrig hört talas om däremot brukar man montera en extra kylare längst bak i bandtunneln på vissa Edge modeller se här från Kramforsligans hemsida om det är vad du menar. //Henke
micke_jonsson_88 skrev: Tänkte om någon vet vars man kan får tag i en extrakylare med fläkt som man kopplar inte i vätske systemet.och vad en sådan kan kosta?.. Mvh // Michael! Click to expand... Extra kylare med fläkt har jag aldrig hört talas om däremot brukar man montera en extra kylare längst bak i bandtunneln på vissa Edge modeller se här från Kramforsligans hemsida om det är vad du menar. //Henke
jammen600 Välkänd medlem 14 dec 2004 1.395 0 36 Timrå 9 dec 2005 #3 micke_jonsson_88 skrev: Tänkte om någon vet vars man kan får tag i en extrakylare med fläkt som man kopplar inte i vätske systemet.och vad en sådan kan kosta?.. Mvh // Michael! Click to expand... Till äldre modeller fanns det en kylare som man monterade i fronten, med nyare vet jag inte.
micke_jonsson_88 skrev: Tänkte om någon vet vars man kan får tag i en extrakylare med fläkt som man kopplar inte i vätske systemet.och vad en sådan kan kosta?.. Mvh // Michael! Click to expand... Till äldre modeller fanns det en kylare som man monterade i fronten, med nyare vet jag inte.