Extremebts.org? Var laddar folk hem skoter filmer numera?

Nicke83

Välkänd medlem
8 sept 2013
704
4
18
Extremebts.org är väldigt inaktiv...? Inga nya skoterfilmer denna höst, bara ett par mx filmer. Var laddar folk hem skoter filmer numera för att stilla sitt begär?

Schooled 6 som kom i fjol tillexempel? Vars får man tag på den?

Tråkigt gamla Extremebits la ner =/
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
iTunes kör jag. Kostar mellan typ 30 och 100 spänn för en film, något jag gladeligen lägger då jag vet vad det krävs i tid och pengar för att få ihop något. Speciellt när man kommer upp på lite nivå. Stöttar gladeligen de personerna och företagen så de anser det värt att fortsätta göra filmer för mig att titta på. :)

Tyvärr är det inte allt som släpps digitalt då de i staterna verkar vara rätt fast i fysisk media fortfarande.
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
iTunes kör jag. Kostar mellan typ 30 och 100 spänn för en film, något jag gladeligen lägger då jag vet vad det krävs i tid och pengar för att få ihop något. Speciellt när man kommer upp på lite nivå. Stöttar gladeligen de personerna och företagen så de anser det värt att fortsätta göra filmer för mig att titta på. :)

Tyvärr är det inte allt som släpps digitalt då de i staterna verkar vara rätt fast i fysisk media fortfarande.
Kostar det inte mer än så så är det klart värt det.. man får ju som bekant vad man betalar för.