J julle1 Medlem 12 mar 2011 48 0 1 SESE 19 mar 2011 #1 tjenare. vet inte riktigt vad de kan va för fel på formulan den går inte som den ska. har rengjort förgasarna å bytt bensinpumpen å går inte nå mer än när man ger den supar.. så kan de vara primern eller vad tror ni det kan vara?
tjenare. vet inte riktigt vad de kan va för fel på formulan den går inte som den ska. har rengjort förgasarna å bytt bensinpumpen å går inte nå mer än när man ger den supar.. så kan de vara primern eller vad tror ni det kan vara?
A ante_hedis Aktiv medlem 4 jan 2010 58 0 1 Sandviken 19 mar 2011 #2 Kollat så det inte är vatten i tanken? Min starta inte ens med startgas när jag hade vatten i tanken Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Kollat så det inte är vatten i tanken? Min starta inte ens med startgas när jag hade vatten i tanken Sent from my HTC Legend using Tapatalk
J julle1 Medlem 12 mar 2011 48 0 1 SESE 19 mar 2011 #3 ante_hedis skrev: Kollat så det inte är vatten i tanken? Min starta inte ens med startgas när jag hade vatten i tanken Sent from my HTC Legend using Tapatalk Click to expand... tankade den för 1 vecka sedan typ så ska då inte vara de
ante_hedis skrev: Kollat så det inte är vatten i tanken? Min starta inte ens med startgas när jag hade vatten i tanken Sent from my HTC Legend using Tapatalk Click to expand... tankade den för 1 vecka sedan typ så ska då inte vara de
A ante_hedis Aktiv medlem 4 jan 2010 58 0 1 Sandviken 19 mar 2011 #4 Prova att tömma tanken helt och i med fräsch soppa Men då måste tanken bli helt tom Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Prova att tömma tanken helt och i med fräsch soppa Men då måste tanken bli helt tom Sent from my HTC Legend using Tapatalk