Men var det med en förgasare då eller?Nu kan jag vara ute och cykla men jag har för mej att det satt 220cc munstycken i 340in.
Har en rotax 440 hemma, med enkelgasare.. Den sitter det 290 eller 310 minns inte riktigt.. Men nåt av dem är det, så 170 på en 340 kanske inte är så tokigt med dubbla gasare? Ptja, prova 200 och se om det gör någon skillnad?
Har skotern ALDRIG gått bra , och är det bytt munstycken eftersom att det är där du söker felet?okej. men den fyrtaktar på fullgas. Har satt i 150 munstycken i båda nu. Ska gå ner till 140/130 har hört att det ska vara 130.
220 = 340, 1 gasare
220/2 = 110, 340, 2 Gasare
Så det borde ligga runt under 150 skulle jag tro för att få den att gå riktigt bra?
nej den har aldrig funkat som den ska =) den har hela tiden dött på fullgas och så.Har skotern ALDRIG gått bra , och är det bytt munstycken eftersom att det är där du söker felet?
Kör du på nästan full gas och den går bra tills du trycker på ?
Jag skulle då passa mig för att gå ner för mycket. Din uträkning känns inte så stabil heller. 220/2 = 110???