Garmin rino 650N utgått ur sortiment?

Raave

Välkänd medlem
22 dec 2010
450
1
16
Luleå
Kollade lite på prisjakt och tänkte göra slag i saken o skaffa en sån där liten jäkel inför vintern då många polare kör med dessa. Har en nuvi 550 sen tidigare men tyckte det där med att se andras positionering och interkomfunktionen var rätt coolt. Ser då att den utgått ur sortimentet. Finns det någon efterföljare som är kompatibel med 650in? Någon annan som hört något om detta?

phazerelit

Välkänd medlem
29 apr 2008
588
6
18
Norrbotten
Tror inte det finns någon efterföljare. Och den har utgått, det verkar stämma. Men prova annonsera på bcos köp&sälj på fäjsbok, har sett att det har varit folk som sålt där. Annars kanske det finns att få tag i i Norge.
Som inlägget innan säger kan jag bara hålla med, fruktansvärt bra att ha med kompisarna!

Blindhenke

Aktiv medlem
2 mar 2006
51
2
8
Västerbotten
Jag mailade och fick detta till svar om en efterföljare till 650N:

Vi har tyvärr ingen information om att det kommer att komma ut en ersättare för Rino 650. Däremot vill jag gärna att ni delar med er utav detta på följande länk så att vi kan få in feedback på att intresset finns för en ersättning på Rino 650:

http://www8.garmin.com/contactUs/ideas/

Så om vi skriver och "trycker på" så kanske det kommer en ny modell som bygger på 650N!

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Jag mailade och fick detta till svar om en efterföljare till 650N:

Vi har tyvärr ingen information om att det kommer att komma ut en ersättare för Rino 650. Däremot vill jag gärna att ni delar med er utav detta på följande länk så att vi kan få in feedback på att intresset finns för en ersättning på Rino 650:

http://www8.garmin.com/contactUs/ideas/

Så om vi skriver och "trycker på" så kanske det kommer en ny modell som bygger på 650N!
Var in och skrev att vi skoteråkare vill ha en modell med funktioner som Rino, men en större skärm!
En Montana med Rinons funktionalitet vore det optimala för oss.

albatraoz

Välkänd medlem
25 jan 2011
1.164
23
38
Greenwich
Efter älgjakten kan jag ha en eller två till salu då jag sålt skotern och ska byta radio till nästa års jakt