YeppKyten skrev:Är det bara dämparna man behöver byta för att få upp en indy i framändan.
Det är inget Hellboy behöver tänka påcolinmcrae skrev:det du kan få göra när du bytt dämpare fram är att du måste flytta boggie fästena så den blir högre i bak också. Borra hålen längre ner i chassiet. plus att göra en ny så kallad droppbracket i bak som är längre så boggien kommer högre i bak.
Om du bara vill höja den fram och inte speciellt vill han bättre fjäding / fjädringsväg kan du ju bra göra såhär:Hellboy skrev:Tjena, finns det något sätt att höjja framvagnen på en indy, då menar jag fjädringen. Går det att byta dämparna/fjädrar till längre eller finns det något annat sätt? Jag har höjjt boggien bak och vill även höjja den fram oxå.
Jaså, köpte du M skidor från bengans?mikaelvoss skrev:Det är inget Hellboy behöver tänka på
Nu vart jag sugen också på att smacka på längre dämpare. Men jag tror jag börjar med att fixa till dom där M-serie skidorna från A-C först så dom passar. Blir mumsigt att få slänga iväg dom där blytunga stålskidorna och montera på kompositskidor.