halvlång

nwiklund

Medlem
1 mar 2010
14
0
1
piteå
har en fråga sugen på en halv lång skoter till nästa säsong jag vet inte om polaris har någon som är halv lång. men undrar vad det är för längder på polaris skotrarna t.ex assault
undrar också vilken skoter ni rekomenderar har hört att de är mycket strul me assault:D

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Beror på vilken längd du tänkt dej men jag själv införskaffade själv en Arctic Cat Crossfire 700 och är grymt nöjd med den, både framkomlighet samt motor är förbannat bra.
Har en bekant som kör assault och den har strulat nåt djävulskt så jag skulle personligen inte köpa en sån maskin men han kanske fick ett måndagsex.

frunilsson

Välkänd medlem
5 feb 2010
116
0
6
hmm. Halv långa är väl switchbacken som är 136", sen är de ju rmk 144" och rmk assault 146", rmk 155,163 och 166"

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
jag vart inte överraskad av assulten iaf...tyckte den var trött original..visst den kanske går å fixa till i variatorerna..men lite mer klös hade dem kunnat ge den original... lynx Xtrim är fin tkr ja..den är ju halvlång och små mysig med PPSboggin:)..sen har du ju renegade backcountry..dem är oxå ganska fina