J jonkeboy Medlem 9 mar 2008 16 2 3 19 jan 2011 #1 Hoj! Nån fler som haft ej fungerande handtagsvärmare på era assaulter? På min fungerar de tyvärr inte! Vad kan vara fel, nån?
Hoj! Nån fler som haft ej fungerande handtagsvärmare på era assaulter? På min fungerar de tyvärr inte! Vad kan vara fel, nån?
Z zalsson Välkänd medlem 9 mar 2006 1.400 1 38 Gällivare 19 jan 2011 #2 Bara lämna in! Du har ju garanti... Men kanske inte så kul att lämna ifrån sig den nu när du just fått den
Bara lämna in! Du har ju garanti... Men kanske inte så kul att lämna ifrån sig den nu när du just fått den
edvinsjolund Välkänd medlem 8 jan 2006 5.598 4 36 41 Roknäs 20 jan 2011 #3 Mina funkar än så länge fint. Har du kollat säkringarna? Har du haft lös styret eller råkat rycka i kablarna? Dom är nämligen inte så långa..
Mina funkar än så länge fint. Har du kollat säkringarna? Har du haft lös styret eller råkat rycka i kablarna? Dom är nämligen inte så långa..
J jonkeboy Medlem 9 mar 2008 16 2 3 21 jan 2011 #4 hittade felet idag... kontakten på baksidan knappen hade lossnat.. bara skruva lös huven och trycka dit! Skönt!
hittade felet idag... kontakten på baksidan knappen hade lossnat.. bara skruva lös huven och trycka dit! Skönt!