Z Zvenne Medlem 24 jun 2013 44 0 6 Norrtälje 3 jan 2017 #1 Hej, jag skulle vilja fixa till så min F7 ext blev lite rappare i starten. Finns det något "färdigt" kit som ni kan rekommendera eller behöver man prova sej fram? Skotern är helt original med nya kolvar och går allmänt bra.
Hej, jag skulle vilja fixa till så min F7 ext blev lite rappare i starten. Finns det något "färdigt" kit som ni kan rekommendera eller behöver man prova sej fram? Skotern är helt original med nya kolvar och går allmänt bra.
Z Zvenne Medlem 24 jun 2013 44 0 6 Norrtälje 3 jan 2017 #2 Eller finns det andra enkla trix man kan ta till förutom variatorkitt så man får den lite rappare kanske?
Eller finns det andra enkla trix man kan ta till förutom variatorkitt så man får den lite rappare kanske?
L Lindbom_Yamaha Välkänd medlem 12 sept 2008 756 6 18 Hallstahammar/Älvdalen 4 jan 2017 #3 Ja körde med ställbara supertips vikter , och helix och fjädrar från bikeman på min F7a. Samt pipa grenrör. Var riktigt rapp. Har för mig ja köpte v-kittet från speedtech.
Ja körde med ställbara supertips vikter , och helix och fjädrar från bikeman på min F7a. Samt pipa grenrör. Var riktigt rapp. Har för mig ja köpte v-kittet från speedtech.