hur bra e dpm igentligen?

björne76

Välkänd medlem
16 nov 2007
294
0
16
hur märk du om den slutar fungera vid "normal"höjd?här i landet kommer man inte speciellt högt,e väl ingen som e uppe på kebnekaise o kör?!! kan man gå ner på huvudmunstycke utan att det bli nå problem för dpmn? någon som grejjat med dylikt????:hmmmm:

Snowlabile

Välkänd medlem
25 dec 2007
414
0
16
Den borde kompensera för det mesta , helst i sverige där det inte är så stora skillnader.

Dock läste jag nån tråd där dom behövde byta div på nån lynx och skidoo för att få den att gå bra , dom bytte bla munstycken och från "lilla" till "stora" dpm ventilen .

björne76

Välkänd medlem
16 nov 2007
294
0
16
Den borde kompensera för det mesta , helst i sverige där det inte är så stora skillnader.

Dock läste jag nån tråd där dom behövde byta div på nån lynx och skidoo för att få den att gå bra , dom bytte bla munstycken och från "lilla" till "stora" dpm ventilen .
jag ha ju stora dpm på min rave 800-04,men ja tyck den gå surt på tomgång o låga varv.va nån mek-kille på lokala lynx som ej rek.att man bestycka ner.men åtminstone 1 steg mindre måste ju vara riskfritt tyck ja:cool:det gör ju ändå att den gå renare