indy 500 efi

karlsson__

Välkänd medlem
28 jan 2007
144
0
6
är det någon som vet om de är svårt att byta till förgasare på en efi-92?
//joakim

Indy 500_efi_sks

Välkänd medlem
4 mar 2008
100
0
6
I skogen
de är inte spec svårt du tar bara bort allt som har me efi:n å göra och luftburken å sen sätter du dit gasarna:)tror även att gasarna passar i hålen till luftburken om du sätter 34:er annars är de bara att köpa sportluftfilter om du inte redan har de:):)

15 jan 2008
42
0
1
Ske-å
du måste även borra ett hål i vevhuset där vakumslangen till gasarna ska sitta men det är inge problem använd en damnsugare sen borra du jä*ligt försiktigt, sök här på forumert "förgasarkonvertering" så kmr det upp nå bra trådar

karlsson__

Välkänd medlem
28 jan 2007
144
0
6
Var bor du och vad är det för "verkstad"? Har du läst gamla inlägg?
nå jag bor i gällivare och de är bara en i gällivare som har hållit på med EFI och de är palle jussi... inget fel hittade han men jag tycker också att förgasare är mkt lättare att skruva i och att de är bättre så...

karlsson__

Välkänd medlem
28 jan 2007
144
0
6
de är väl bara att du byter när efi:n ger upp...efi är MKT bättre än gasare
de har den redan gjort... och de är inte alla som tycker de som tex jag... men nu var ju inte frågan om vad som är bättre den var hur man ska göra för att göra en förgasar konvertering och jag vill veta de och inte vad som är bättre enligt er här på forumet så svar på min fråga ist för att gnälla på att jag ska göra de... någon som vet något mera man måste göra skriv gärna ni andra behöver inte en skriva...
//joakim