nå ingen verksatad i hela stan kan ficksa min efi och tycker de är bara skit...Varför?:stupid:
Var bor du och vad är det för "verkstad"? Har du läst gamla inlägg?nå ingen verksatad i hela stan kan ficksa min efi och tycker de är bara skit...
nå jag bor i gällivare och de är bara en i gällivare som har hållit på med EFI och de är palle jussi... inget fel hittade han men jag tycker också att förgasare är mkt lättare att skruva i och att de är bättre så...Var bor du och vad är det för "verkstad"? Har du läst gamla inlägg?
de har den redan gjort... och de är inte alla som tycker de som tex jag... men nu var ju inte frågan om vad som är bättre den var hur man ska göra för att göra en förgasar konvertering och jag vill veta de och inte vad som är bättre enligt er här på forumet så svar på min fråga ist för att gnälla på att jag ska göra de... någon som vet något mera man måste göra skriv gärna ni andra behöver inte en skriva...de är väl bara att du byter när efi:n ger upp...efi är MKT bättre än gasare