1. skotern går kanon, men är rädd för att oljepumpen ska lägga av mitt ute i skogen.. är jag bara paranoid eller finns det någon som helst nackdel att koppla ur den och blanda olja i tanken istället?
2. tänkte byta stift på den för det är nog inte gjort på bra länge, (ser förjävliga ut), vad ska det vara för stift?
3. är det normalt att den kommer på höga varv (vid ca 5500-6000rpm) ungefär som en 80cc cross gör?
4. skulle gärna vilja ha lite mer lyse på den..
hur mkt pallar belysningsspolen eller vad det nu heter med?
tänkte på om det går att sätta dit två små diskreta x-traljus paralellt med orginal lyset.
5. sen har jag mer en teoretisk tanke om att sätta dit elstart, vad behöver göras om vi tänker oss att jag har en reservdelsindy med elstart.
OBS! ni som gissar eller tror att ni vet behöver inte svara..
men ni som VET och/eller har provat får mer än gärna svara
2. tänkte byta stift på den för det är nog inte gjort på bra länge, (ser förjävliga ut), vad ska det vara för stift?
3. är det normalt att den kommer på höga varv (vid ca 5500-6000rpm) ungefär som en 80cc cross gör?
4. skulle gärna vilja ha lite mer lyse på den..
hur mkt pallar belysningsspolen eller vad det nu heter med?
tänkte på om det går att sätta dit två små diskreta x-traljus paralellt med orginal lyset.
5. sen har jag mer en teoretisk tanke om att sätta dit elstart, vad behöver göras om vi tänker oss att jag har en reservdelsindy med elstart.
OBS! ni som gissar eller tror att ni vet behöver inte svara..
men ni som VET och/eller har provat får mer än gärna svara