Instruktionsbok/Manual till Polaris Edge X 600 -02

Routterrr

Välkänd medlem
2 aug 2010
246
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Hej!

Har nyligen köpt en Edge 600 2002. Men fick inte med någon instruktionsbok. Sökt på forumet men hittar ingen länk till någon pdf eller liknande. Undrar av någon av er sitter och trycker på en länk.

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
är det originalhandbok i pappersform eller workshop manual i pdf format du söker.?
i pdf bör du hitta den på tradebit.com
mvh

Routterrr

Välkänd medlem
2 aug 2010
246
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Jag söker en gratis pdf-fil. Om det ej finns kan jag lika gärna gå in på en polaris återförsäljare och be dem ta fram en. För det bör dem väll kunna fixa?

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
bränslet till en polaris säljare och tillbaks kan väl inte kosta mer än de ca 30 kr det kostar att ladda ner en original verkstadshandbok? sen vet man ju vad man tycker om folk som kommer och vill ha serviceinfo, man vill juinte ställa sig och skriva ut över 300 sidor bara ändå. vilket pro x manualen är på. . det kan aldrig bli bekvämare än några knapptryck.

nä betala dom där kronorna, det är det värt. har köpt flera st själv, det fungerar klockrent och är factory workshop manuals..

mvh

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
ja det har jag, flera st. kollade nyss och det verkar finnas flera alternativ där, till olika priser. leta rätt på factory workshop och ladda ner den med bästa pris. mvh