Insugsgummin rev 600ho Garanti?

SIE_

Medlem
31 jan 2009
30
0
1
Skellefteå
Hej fick bytt insugsgummin på reven efter ca 20mil så var de hål i de ena igen.
De jag tror är att dom har skruvat in skruvarna som håller i förgasarhalsarna i botten där av har de spruckigt längst upp tror ni att man kan få ut nya p.g.a fel monterade gummin av firman som gjorde jobbet?
Man tycker ju att de inte ska hinna gå sönder på 1månad typ?

Jääänz

Välkänd medlem
31 aug 2006
246
0
16
skellefte
De jag tror är att dom har skruvat in skruvarna som håller i förgasarhalsarna i botten där av har de spruckigt längst upp tror ni att man kan få ut nya p.g.a fel monterade gummin av firman som gjorde jobbet?
nja, beror på? fick dom pokémonkort där du lämnade in den?

B

Biosteel

om det är rotax så är det fullt normalt att det går sönder efter en månad. finns ofantligt många trådar om deras insugningsgummiproblem:mad:

SIE_

Medlem
31 jan 2009
30
0
1
Skellefteå
dom har inte torkat TOMTEN som monterade dom har skruvat åt klämman max sedan bryttig på luftboxen och juckat och haft sig så att dom har spruckit och enligt dom så ska de nog inte vara omöjligt att ta de på garantin.
Fick då tag på ett ett nytt gummi efter ett ***** bra tag fick åka ca 26mil för att få tag på ETT nytt helt otroligt att dom inte har ett lager med dessa gummin på hyllan i hela Västerbotten