S Spectral Ny medlem 24 jan 2006 2 0 1 Luleå 25 jan 2006 #1 Hej. Jag är sugen på en Thundercat 96:a. Finns det några vanliga fel man ska kolla på denna skoter? Funkar insprutningen bra? Fyll på med en massa tips så jag vet vad ska kolla på .
Hej. Jag är sugen på en Thundercat 96:a. Finns det några vanliga fel man ska kolla på denna skoter? Funkar insprutningen bra? Fyll på med en massa tips så jag vet vad ska kolla på .
K kurtti Välkänd medlem 31 aug 2005 109 5 18 Gällivare 25 jan 2006 #2 Det är mycket skoter för pengarna man får. betydligt hållbarare än tex indy storm. Det är inte insprutning på thundercat utan vanliga förgasare. En av dom vassare skotrarna på marknaden.
Det är mycket skoter för pengarna man får. betydligt hållbarare än tex indy storm. Det är inte insprutning på thundercat utan vanliga förgasare. En av dom vassare skotrarna på marknaden.
J Jonny_S_län Aktiv medlem 1 jan 2000 77 0 6 25 jan 2006 #3 En tung koloss man kan race på isen med...hur kul är det i längden?...
D Dronken Aktiv medlem 28 okt 2004 50 0 1 Umeå 30 jan 2006 #4 Gillar du fart & inte skall va i en sandgrop & leka Slednecks wonnabe hela dagarna så är detta skotern för dig.
Gillar du fart & inte skall va i en sandgrop & leka Slednecks wonnabe hela dagarna så är detta skotern för dig.