O Oskarmannberg Välkänd medlem 16 jan 2016 126 1 6 Boden 29 jan 2016 #1 Är det någon som kört till unbyn via älven och isf hur kör man dit? Tänkte ta en tur dit imorgon (lördag) och kändes långt o köra över hängbron
Är det någon som kört till unbyn via älven och isf hur kör man dit? Tänkte ta en tur dit imorgon (lördag) och kändes långt o köra över hängbron
R runte Välkänd medlem 1 jan 2000 2.048 2 38 Sävast Norbotten 29 jan 2016 #2 Hej Jag brukar köra från ung mitt på Bodön ca 1,2 km söder kraftledningen som går tvärs älven, då kommer man rakt på leden på undbysidan Ortsbefolkningen brukar rekommendera ytterligare 1,2 km söderut i höjd med fotbollsplan på undbysidan Har inte själv kört över älven detta år och brukar aldrig vara den förste som kör
Hej Jag brukar köra från ung mitt på Bodön ca 1,2 km söder kraftledningen som går tvärs älven, då kommer man rakt på leden på undbysidan Ortsbefolkningen brukar rekommendera ytterligare 1,2 km söderut i höjd med fotbollsplan på undbysidan Har inte själv kört över älven detta år och brukar aldrig vara den förste som kör
O Oskarmannberg Välkänd medlem 16 jan 2016 126 1 6 Boden 29 jan 2016 #3 Jaa vi får kika imorgon om någon kört. Riskerar inget
Beretta Välkänd medlem 11 okt 2006 5.518 33 48 29 jan 2016 #4 Oskar, vi är några som ska mot Skoterstugan runt 10 tiden, så du vet ifall ni vill komma å grilla av en korv. Flera barn, bl a Lisa m fl.
Oskar, vi är några som ska mot Skoterstugan runt 10 tiden, så du vet ifall ni vill komma å grilla av en korv. Flera barn, bl a Lisa m fl.
O Oskarmannberg Välkänd medlem 16 jan 2016 126 1 6 Boden 31 jan 2016 #5 Nej.. va synd ja missade ditt inlägg. Hade ju varit superkul vi får försöka passa in en annan helg. Hugo hade upskattat det jätte mycke.
Nej.. va synd ja missade ditt inlägg. Hade ju varit superkul vi får försöka passa in en annan helg. Hugo hade upskattat det jätte mycke.
P POLARIS SKS Välkänd medlem 28 okt 2011 310 0 16 BODEN 31 jan 2016 #6 Hej! Jag Rekommenderar dig att köra över Hängbron om du ska åka mot Unbyn Med Skotern, För i LuleÄlven är det strömt vatten samt Stora Vakar mitt på älven och att dom Reglerar Flödet där
Hej! Jag Rekommenderar dig att köra över Hängbron om du ska åka mot Unbyn Med Skotern, För i LuleÄlven är det strömt vatten samt Stora Vakar mitt på älven och att dom Reglerar Flödet där