Kan inte redigera gamla inlägg/poster!

Mxz670

Välkänd medlem
10 okt 2007
610
1
16
Varför kan jag inte redigera mina gamla inlägg/poster, utan endast de som jag nyligen har skrivet?

Mxz670

Välkänd medlem
10 okt 2007
610
1
16
Är det inte någon annan som har problem med detta?

Jag har en annons på köp och sälj forumet där jag skulle vilja redigera min tråd om vad som är sålt osv. När jag då ska redigera så finns inte "redigera inlägg" rutan. Dock så kan jag redigera det jag skrivit senare.

Vem sköter forumet, kanske det är han/hon jag ska kontakta?

Mxz670

Välkänd medlem
10 okt 2007
610
1
16
Okey är det så det är!? I så fall är det dåligt och borde ändras enligt mitt tycke.

Tack för svaret!

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Var ser du behovet att behöva kunna redigera ditt inlägg 10 dagar efter du skrivit det?

Lättast är att du bara postar ett nytt inlägg med ev tillägg/borttag till säljtråden

Anledningen till att det är så är att vissa trådar skulle bli väldigt svårförståeliga om man ändrar sina inlägg långt efter folk redan har svarat i tråden

Mxz670

Välkänd medlem
10 okt 2007
610
1
16
Tack för svaret då vet jag!

Var ser du behovet att behöva kunna redigera ditt inlägg 10 dagar efter du skrivit det?

Lättast är att du bara postar ett nytt inlägg med ev tillägg/borttag till säljtråden

Anledningen till att det är så är att vissa trådar skulle bli väldigt svårförståeliga om man ändrar sina inlägg långt efter folk redan har svarat i tråden