Kylare axys

lehoo

Medlem
25 okt 2012
20
2
3
Stöde
Hej! Har en 2019 PRO rmk 850 som det satt mtnk kit på som de nu är läckage på, plockade bort allt, gjorde rent tätade om, va tätt fram till förra helgen då märkte jag att de läckte,
Men jag vill minnas att jag läst nånstans inne här om en kylare som är lik RPs kylare men till en bråkdel av det priset ? Eller har man drömt ?😂
 

Boost III

Välkänd medlem
19 feb 2009
10.639
802
113
Kramfors
Hej! Har en 2019 PRO rmk 850 som det satt mtnk kit på som de nu är läckage på, plockade bort allt, gjorde rent tätade om, va tätt fram till förra helgen då märkte jag att de läckte,
Men jag vill minnas att jag läst nånstans inne här om en kylare som är lik RPs kylare men till en bråkdel av det priset ? Eller har man drömt ?😂
Limma läckaget med JB weld 24 min vers så läcker den aldrig mer där ivf. Men de krävs noggrann slipning där man ska limma. Man måste slipa med grovt sandpapper 60-80 korn storlek! Jb hittar du på Mekonomen mf ställen.
 

Adrenalinejunky_

Välkänd medlem
1 dec 2009
711
6
18
Örnsköldsvik
Hej! Har en 2019 PRO rmk 850 som det satt mtnk kit på som de nu är läckage på, plockade bort allt, gjorde rent tätade om, va tätt fram till förra helgen då märkte jag att de läckte,
Men jag vill minnas att jag läst nånstans inne här om en kylare som är lik RPs kylare men till en bråkdel av det priset ? Eller har man drömt ?😂
Patrik eriksson i Bjurholm säljer kylare. Minns ej exakt summa men 3k ungefär.